Nenà pochyb o tom, že cÃlem každé firmy je vydÄ›lat co nejvÃce penÄ›z. PÅ™eci jen, pro to byla založena, bez ohledu na svou velikost Äi na to, co tvrdà ve svých propagaÄnÃch materiálech. V ideálnÃm pÅ™ÃpadÄ› by mÄ›l tento zisk neustále růst, a to rychlejÅ¡Ãm tempem, než jaké je tempo růstu inflace.
K tomu je vÅ¡ak potÅ™eba, abychom si udrželi stávajÃcà zákaznÃky, a zároveň lákali stále nové. A to nenà nic jednoduchého. Lidé jsou totiž pÅ™irozenÄ› nedůvěřivà a nemajà rádi zmÄ›ny. NavÃc je zde i fakt, že konkurence má pÅ™esnÄ› ten samý cÃl.
Je tedy jasné, že správnÄ› zvolená marketingová strategie je jednÃm ze základů úspÄ›chu. Obvykle se skládá z nÄ›kolika navzájem se doplňujÃcÃch metod propagace, zvolených tak, aby jejich spoleÄný výsledný efekt byl co nejvyÅ¡Å¡Ã. A aÄkoliv mezi lidmi je zdaleka nejznámÄ›jÅ¡Ã klasická reklama, zejména pak ta televiznÃ, rozhodnÄ› to nenà jediný možný způsob.
Velmi Äasto jsou také rozdávány nejrůznÄ›jÅ¡Ã reklamnà pÅ™edmÄ›ty. Obvykle se jedná o vÄ›ci, které jsou potenciálnÄ› užiteÄné, avÅ¡ak jejichž výroba mnoho nestojÃ. PÅ™Ãkladem mohou být tužky, propisky Äi klÃÄenky, obvykle s baterkou, abychom si za tmy mohli posvÃtit na zámek.
OvÅ¡em jako vÅ¡e, i tuto metodu propagace musÃme použÃvat uvážlivÄ›. JistÄ›, hlavnÃm cÃlem je, aby mÄ›l daný ÄlovÄ›k jméno naÅ¡Ã firmy co nejvÃce na oÄÃch, avÅ¡ak abychom dosáhli kýženého efektu, je nutné, aby danou vÄ›c považoval za nÄ›co speciálnÃho.
I proto se tyto reklamnà pÅ™edmÄ›ty dávajà obvykle pouze pÅ™i zvláštnÃch pÅ™Ãležitostech. Sem patřà napÅ™Ãklad otevÅ™enà nové prodejny Äi výroÄà vstupu dané firmy na trh. Tak má zákaznÃk onu vÄ›c spojenu nejen s danou firmou, ale i s událostÃ, bÄ›hem které ji dostal. TÃm je pro nÄ›j i cennÄ›jÅ¡Ã, neboÅ¥ nenà pÅ™ÃliÅ¡ pÅ™ÃležitostÃ, aby ji zÃskal.
Je vÅ¡ak tÅ™eba si uvÄ›domit, že i zde jde firmám pÅ™edevÅ¡Ãm o tvorbu zisku. To je jejich hlavnÃm cÃlem, a jako takové je potÅ™eba je brát.